Klachten
Bij Amzo streven wij naar (i) de beste zorg en ondersteuning voor onze cliënten en (ii) een veilige werkomgeving voor onze werknemers en opdrachtnemers. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij vinden het belangrijk dat uw klacht serieus wordt genomen en op een zorgvuldige manier wordt behandeld. Wij moedigen u ook aan om uw zorgen met ons te delen, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen en onze zorgverlening kunnen verbeteren.
U kunt op twee manieren een klacht indienen:
- Interne afhandeling van uw klacht
U kunt uw klacht direct bij ons indienen via klachtbehandeling@amzo.nl. Wij zullen uw klacht dan intern behandelen. Ons doel is om samen met u tot een oplossing te komen en eventuele misverstanden of problemen snel op te lossen. Als u hulp nodig heeft bij het formuleren van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met onze externe klachtenfunctionaris van "Er is iets misgegaan". De contactgegevens van "Er is iets misgegaan" treft u onderaan deze pagina.
- Externe klachtencommissie
Als u niet tevreden bent met de interne afhandeling, of als u de klacht liever extern laat behandelen, kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie Jeugdwet via "Er is Iets misgegaan". Deze onafhankelijke klachtencommissie beoordeelt uw klacht. De klachtenregeling en het bijbehorende reglement dat door de externe klachtencommissie wordt gehanteerd, vindt u onderaan deze pagina.
Heeft u vragen over de klachtenprocedure? Neem gerust contact met ons op via klachtbehandeling@amzo.nl.
Interne klachten | klachtbehandeling@amzo.nl |
Externe klachten | https://erisietsmisgegaan.nl/onvrede-melden/ info@erisietsmisgegaan.nl 035-2031585 |